Etat w ramach projektu NanoInformaTIX
Za zgodą Rektora Uniwersytetu Gdańskiego
wszczyna się procedurę rekrutacyjną na stanowisko
asystenta naukowego (etat w ramach projektu NanoInformaTIX)
w Zespole Chemometrii Środowiska,
w Katedrze Chemii i Radiochemii Środowiska, na Wydziale Chemii
1.
Tematyka badawcza:
Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie realizować zadania badawcze w ramach projektu pt. „Development and Implementation of a Sustainable Modelling Platform
for NanoInformatics” (NanoInformaTIX), realizowanego w ramach programu Horyzont 2020 (www.nanoinformatix.eu).
2.
Wymagania:
Do konkursu mogą przystąpić osoby, które spełniają wymogi określone w ustawie z dnia 20 lipca 2018 roku – Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce (Dz.U. z 2018 r., poz. 1668 ze zm.) oraz w Statucie Uniwersytetu Gdańskiego z dnia 13 czerwca 2019 r., a ponadto posiadają:
·
tytuł zawodowy magistra z dziedziny: chemia / chemia komputerowa / nauki farmaceutyczne / biotechnologia / bioinformatyka / chemoinformatyka lub pokrewnych;
·
wiedzę z zakresu chemii nanomateriałów oraz problematyki zastosowania metod komputerowych w odzwierciedlaniu struktury i właściwości nanocząstek;
·
znajomość problematyki zastosowania komputerowych metod oceny ryzyka stwarzanego przez substancje chemiczne dla zdrowia człowieka i środowiska;
·
znajomość języka angielskiego na poziomie umożliwiającym redagowanie tekstów naukowych oraz wystąpienia na międzynarodowych konferencjach naukowych;
·
znajomość języka polskiego na poziomie umożliwiającym płynne posługiwanie się nim w mowie i piśmie;
·
umiejętność analitycznego myślenia;
·
zdolność do szybkiego uczenia się oraz chęć zdobywania nowych umiejętności;
·
wysoką motywację własną do pracy naukowej;
·
samodzielność i kreatywność;
·
zdolności organizacyjne.
Dodatkowym atutem będzie:
·
umiejętność posługiwania się następującymi narzędziami: język R, KNIME, Phyton MOPAC, Gaussian, Gamess, Quantum Espresso, AMBER;
·
doświadczenie w zakresie wykorzystania metod ilościowego modelowania zależności pomiędzy strukturą chemiczną a właściwościami (QSAR) oraz aktywnością (QSPR);
·
doświadczenie w pracy w zespole naukowym zajmującym się komputerową oceną ryzyka ze strony związków chemicznych (udział w projekcie/staż/inne);
·
doświadczenie w międzynarodowej współpracy naukowej (udział w projekcie/staż/inne);
·
dorobek naukowy (artykuły naukowe opublikowane w czasopismach z tzw. Listy Filadelfijskiej).
3. Oferujemy:
·
Umowa o pracę na pełen etat na czas określony (12 miesięcy) z możliwością przedłużenia;
·
Wynagrodzenie: ok. 2’900 PLN (netto).
4. Wymagane dokumenty:
Kandydaci powinni przesłać następujące dokumenty drogą mailową na adres martyna.urbanowicz@ug.edu.pl w terminie do dnia 1 listopada 2020 r.:
·
Podanie skierowane do JM Rektora Uniwersytetu Gdańskiego
·
CV, z wyszczególnieniem osiągnięć naukowych Kandydata (tj. lista publikacji, informacja o stypendiach i stażach naukowych, udziale w konferencjach, zdobytych nagrodach i wyróżnieniach, etc. – jeśli dotyczy)
·
odpis dyplomu magisterskiego
·
krótki list motywacyjny z podaniem nazwisk i danych kontaktowych trzech naukowców, którzy mogą wydać opinię o dotychczasowej pracy Kandydata
·
3 oświadczenia:
(1)
o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych niezbędnych
do realizacji procesu rekrutacji
(2)
o spełnieniu wymogów określonych w art. 113 ustawy z dnia 20 lipca 2018 r. Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce (DZ.U. z 2018 r. poz. 1668)
(3)
iż w przypadku zatrudnienia na Uniwersytecie Gdańskim w wyniku przeprowadzonej procedury zatrudnienia, Uniwersytet Gdański będzie dla kandydata podstawowym miejscem pracy.
Termin składania zgłoszeń : upływa z dniem 1.11.2020 r.
Termin rozstrzygnięcia : upływa z dniem 20.11.2020 r.
Dodatkowe informacje pod nr tel. 58 523 52 48.
Uczelnia nie zapewnia mieszkania.
Skontaktujemy się z wybranymi osobami.
Zlecający zastrzegają sobie prawo do odpowiedzi jedynie na wybrane oferty.
Konkurs może zostać zamknięty bez wyłonienia kandydata.
KLAUZULA INFORMACYJNA
{1)
Zgodnie z ogólnym rozporządzeniem o ochronie danych z dnia 27 kwietnia 2016 r. zwanym dalej RODO, informujemy, iż: 1.Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Uniwersytet Gdański z siedzibą w (80-309) Gdańsku przy ul. Jana Bażyńskiego 8.
2)
Administrator powołał inspektora ochrony danych, z którym można skontaktować się pod numerem telefonu (58) 523 24 59 lub adresem e-mail: poin@ug.edu.pl. Z inspektorem ochrony danych można kontaktować się we wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych oraz korzystania z praw związanych z ich przetwarzaniem.
)
Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu realizacji procesu rekrutacji na wskazane stanowisko.
4)
Podstawą prawną do przetwarzania Pani/Pana danych osobowych na potrzeby rekrutacji jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO – przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze wynikającego w szczególności z art. 119 ustawy Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce oraz art. 2 1 ustawy - Kodeks Pracy. Przesłanką legalizującą proces przetwarzania danych osobowych podanych dobrowolnie przez kandydata, wychodzących poza zakres danych wskazanych w art. 221 ustawy - Kodeks Pracy będzie art. 6 ust. 1 lit. a RODO – zgoda osoby, której dane dotyczą.
5)
Podanie przez Panią/ Pana danych osobowych, po podjęciu decyzji o przystąpieniu do procesu rekrutacji jest obowiązkowe w zakresie określonym art. 22¹ KP i ustawą prawo o szkolnictwie wyższym i nauce oraz warunkuje możliwość ubiegania się o przyjęcie do pracy i ewentualne dalsze zatrudnienie. W przypadku podania danych osobowych wykraczających poza w/w przepisy prawa – podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest dobrowolne, ale warunkuje możliwość udziału w procesie rekrutacji.
6)
Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane w imieniu administratora przez upoważnionych pracowników wyłącznie w celach, o których mowa w ust. 3.
7)
Pani/ Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres niezbędny dla realizacji celów określonych w ust. 3. W przypadku negatywnego wyniku rekrutacji Pani/Pana dane będą usuwane bezzwłocznie po zakończeniu rekrutacji, chyba że w określonym zakresie wymóg archiwizacji przewidują przepisy prawa – wówczas przez czas określony w tych przepisach.
8)
Pani/Pana dane osobowe nie będą udostępniane podmiotom zewnętrznym z wyjątkiem przypadków przewidzianych przepisami prawa. W przypadku złożenia dokumentów aplikacyjnych drogą elektroniczną odbiorcą Państwa danych może być podmiot działający na zlecenie administratora, tj. podmiot będący operatorem usługi pocztowej.
9)
Na zasadach określonych przepisami RODO przysługuje Pani/Panu:
a)
prawo dostępu do treści swoich danych,
b)
prawo do ich sprostowania, gdy są niezgodne ze stanem rzeczywistym,
c)
prawo do ich usunięcia, ograniczenia przetwarzania, a także przenoszenia danych – w przypadkach przewidzianych prawem,
d)
prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych,
e)
prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego – Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych narusza przepisy o ochronie danych osobowych,
f)
prawo do wycofania zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.
Załącznik
Attachment | Size |
---|---|
Klauzula informacyjna | 119.79 KB |